Nu eşti învins decât dacă refuzi lupta. – Mircea Eliade
OMUL se afla intr-o stare continua de legitima aparare impotriva societatii. De abia este nascut si deja este strivit sub greutatea legilor, care sunt facute nu de el, nici pentru el, fara el, impotriva lui."A fi guvernat înseamnă a fi ținut la vedere, inspectat, spionat, dirijat, legiferat, reglementat, priponit, îndoctrinat, povățuit, controlat, estimat, reevaluat, cenzurat, comandat de către ființe care nu au nici înțelepciune, nici știință și nici virtute."
Constitutia Romaniei, in articolul 30 proclama: "Libertatea de exprimare"

7 aug. 2011

Cum s-a făcut Portul Constanţa?

Cum s-a făcut Portul Constanţa, prima realizare de anvergură a românilor

Portul Constanţa a fost prima mare construcţie 100% românească. O lucrare de amploare în care s-au folosit resurse autohtone de la concepţie până la execuţia propriu-zisă. Asta pentru că regele Carol I a insistat să înrădăcineze ideea că românii pot pune semnătura pe o asemenea mega-construcţie.

În prezent, în Portul Constanţa totul este încremenit. De departe sau de aproape, nicio mişcare care să justifice titlul de "Poartă către lume". Zonă cunoscută altădată prin tumultul continuu al instalaţiilor portuare şi al traficului neobosit al navelor maritime, Portul Constanţa pare acum mai mult un vestigiu al unei activităţi trecute. Cu greu mai vezi un vapor, totul aici este istorie.

Unul dintre cele mai mari porturi din lume, Constanţa, mai există doar ca loc geografic. Portul Constanţa este prima realizare de anvergură a poporului român.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu